You have to fight - 13
Filed under: You have to fight


 


Displayen lyste upp, Chaz namn prydde upp. Jag tryckte på visa.

I had to, or we had to. You can’t play, it’s for your own safety we don’t want you to get hurt.

Helvete de ska fan inte bry sig om mitt liv. Nu gick gränsen, jag klarar mig själv, de ska inte säga vad jag ska och inte ska göra. Jag kände hur jag kokade. Tog upp mobilen igen som jag lagt ner på bordet och knappade snabbt in ett svar.

I HATE YOU! YOU DONT HAVE TO TAKE CARE OF ME, I CAN HANDLE MYSELF! AND FOR YOUR BEST DON’T COME TO THE GAME TODAY!

Jag försökte lugna ner mig, jag måste peppa laget nu. Det är jag som är lagkapten, jag ska peppa dem till en seger, jag ska göra allt för att dom ska vinna. Men jag kunde ändå känna ilskan innom mig. Jag ville verkligen spela, och de hade förstört det.

Hela laget satt nu i omklädningsrummet med full utrustning. Själv fick jag vara extra coach idag. Jag skulle vara precis som jag annars var förutom att jag inte var med på planen, men jag skulle göra allt för dem i båsen.
Nu skulle hela laget gå ut för att spela, jag stod i öppningen och gav alla ett slag på axeln och peppade dom. Det här skulle vi ta. Själv fick jag gå ut med tränarna. Jag gick först, ut och hade tränarna efter mig. Plötsligt sa tränaren(Dylan) mitt namn och jag vände mig om.

-Thanks for telling me, Nora she wouldn't have told me, she always want to play. And it's for her best that she dosen't play. We have to save her to the final. sa han och skrattade.

Han stod och pratade med Chaz Justin och Ryan. Nu kokade jag, jag sa ju åt dom att dom inte skulle komma.  Vafan gör dom här? Jag mötte Chaz blick han log mot mig. Men jag kände hur mina ögon blev svartare och svartare. Lugna dig nu Nora, gå bara där ifrån bry dig inte om dom. Jag vände på stegen och gick mot båset. Jag hörde hur de ropade mitt namn men jag ignorerade det och fortsatte gå. Men snabbt kände jag någon som tog tag i min arm och stoppade mig. Jag vände mig om för att se vem det var. Jag följde handen som höll i min hand upp till ett ansikte, det tillhörde Chaz. 

-Let me go! sa jag surt och försökte får mig ur hans grepp. Han lossade armen och svarade
-Nora im sorry but its whats best for you.
-No its not, i should have played now. Thats what's best for me. But you guys destroyed it! sa jag argt ocg pekade mot alla tre, Justin och Ryan hade nu kommit och stod bredvid Chaz.
-Nora..försökte Justin börja men jag var förbannad och avbröt honom.
-And didn't i tell you to not come! Just go I dont want to see you anymore! skrek jag nu, och sedan gick jag mot laget som stod i båset.

Clara tittade mot mig och jag bara skakade på huvudet. 

Matchen var igång. Motståndet var Lettland, de var inte så bra. Vi hade ledningen efter 10 min med 3-0. Detta var en lek för oss. De var verkligen dåliga. Hade varit grymt roligt att spela....men jävla killarna. Jag såg att de satt på andra sidan så rakt framför mig på rad 7. Men jag ignorerad dom hela tiden. Jag kunde se i ögonvrån hur de tittade mot mig, men var tvungen att fokusera på matchen, eller rättare sagt jag ville inte ha något med dom att göra längre.




 


Comments
Written by: Mickan - / My Life In My Words

Läs detta :) En förklaring på varför det tar tid:

http://miickzz.blogg.se/2012/june/pms-and-designs.html

2012-06-18 @ 17:46:45 - URL: http://miickzz.blogg.se/



Written by: Anja

Men ååååh vad bra!

Like a drug!

Vill HAA meer!

Grymt skrivet :)

2012-06-24 @ 23:44:08 - URL: http://bbiebernovellerr.blogg.se/



Written by: Mickan - / My Life In My Words

Lite dålig aktivitet här tycker jag, haha :)

Har mailat dig :D

2012-06-30 @ 23:36:59 - URL: http://miickzz.blogg.se/



Written by: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-07-06 @ 19:06:50 - URL: http://flizanlizan.blogg.se/



Written by: Ellen

Meeeer!!!

2012-07-19 @ 12:43:35 -



Written by: Mickan - / My Life In My Words

Jag ser att du har fått nya blogg.se :)
Vill du ha din design som har varit klar länge nu? :)
Eller ska jag kassera den? :)

Har mailat dig.

2012-08-27 @ 11:19:03 - URL: http://miickzz.blogg.se



Written by: Mickan - / My Life In My Words

Nu har du fått din nya fräscha design :D Äntligen säg! :D
Så jag hoppas ju att du kommer tillbaka till skrivandet nu :D

Svar: Jo men jag ska försöka komma igång nu, har börjat på nästa kapitel, och än en gång tack så mycket den blev helt grym!
anotherbiebernovel.blogg.se

2012-09-04 @ 18:43:27 - URL: http://miickzz.blogg.se



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback