You have to fight - 3
Filed under: You have to fight






Nu stod vi alla spelare och blev uppropade en och en. Vi skulle nu åka en buss som skulle ta oss till flygplatsen.

När vi landade stod det en gubbe där som skulle visa oss vägen till hotellet, han var ganska lång och såg jätte ståtlig ut i sin kostym och med USA skylten i handen.
När vi anlände till hotellet, ropade de upp namn. Fyra och fyra, så som man skulle sova.

-Maggie, Abbey, Nora and Clara. You have room 325.
-YEES, skrek Maggie och hoppade på mig och Abbey.

Vi gick upp till rummet, eller vi åkte hiss. Vi stod utan för dörren som hade numret 325 och Clara drog kortet så att dörren öppnades.

-I’m gonna sleep here! Sa jag och slängde mig i den ena dubbelsängen.
-And I will sleep next to you! Sa Clara inte långt efter och slängde sig också ner i sängen.
-Then it’s you and me, sa Abbey flörtigt till Maggie.
-Oh, nice. Svarade hon tillbaka.

När vi alla hade bäddat våra sängar och packat upp våra kläder i garderoben fick vi alla ett sms.
’’Meeting in room 500 in 10 minutes’’

Vi gick tillsammans in i rummet och satt oss. Där satt alla andra på stolar. Det såg ut som ett klassrum.
Vi satt där inne i säkert 1 timme om inte mer, och ledarna informerade oss om vad som kommer hända. Hur vi ska bete oss och en massa mer.

-The captain for this year is Nora! När tränaren sa de blev jag väldigt chockad, jag kapten.
-Wow, thanks. Sa jag.

Vi gick och åt I resturangen tillsammans. Det var potatis och köttbullar mums! Därefter gick jag Abbey Maggie och Clara upp till vårat rum för att slöa.

-Nora do you have your computer with you? frågade Maggie.
-Yes, it's in my bag, there! sa jag och pekade mot väskan som låg en bit bort.
-Can i borrow it?
-Yes just take it! haha

Jag låg i sängen och tittade upp i taket, och tankarna for fortfarade runt. Det kändes så himla roligt.
Då kom jag på att Frida skulle hit. Jag reste mig upp och sökte mobilen. Tillslut hittade jag den på sängbordet.
Jag öppnade kontakterna och sökte upp Frida och tyckte sedan på den gröna luren.
Det gick några signaler innan hon svarade.

-Frida här!
-Hej, det är Nora!
-Hej!!! Vilket hotell bor ni på?
-Bond Place Hotel, tror jag. Ni då?
-Samma!!
-Bra, vilket rum har du?
-210, men jag kan inte träffas idag...vi ska ha möte och sen ska vi umgås med laget och en massa annat...men imorgon!!
-Ja, det blir bra. Vi ska nog bara ta det lungt ikväll, men vi får höras imorgon! Hejdå
-Hejdå!

Jag skulle precis lägga ner mobilen när jag kände att jag hade några blickar på mig. Jag tittade upp och alla i rummet tittade på mig som om att jag var från mars.

-What? frågade jag.
-Who were you talking to? And what kind of language was it? frågade Clara.
-It was a friend from Sweden, and it was swedish, sa jag och skrattade.
-How can you speak swedish ? frågade återigen Clara eftersom de andra redan visste varför.
-My dad is from sweden, so i've been there a few times and we speak swedish with dad all the time.
-Nora, Clara and Abbey come here! ropade Maggie som satt i en forölj med min dator i knät.
-What is it? frågade Abbey.
-Can we take a picture so i can tweet it?
-Yeah sure I have to make a tweet too! sa jag medans jag lutade mig fram så jag syntes i kameran med dom andra.

När hon hade tweetat den gick jag in och skrev ''We are chilling in our hotel room, sweet''.
Jag kollade sedan runt på en massa olika sidor och försökte kolla om jag kunde hitta något roligt.
Jag gick fick mig in på en hemsida om just denna cup som vi var på. Det stod allt där och då menar jag allt.
Villka lag, vilka som spelade i varje lag. Det stod till och med hur mycket man vägde och hur lång man var.
Sedan kom jag till något annat. Justin Bieber i Toronto för att se damer U-18, with his friends Ryan and Chaz''

-Hahaha, look here! sa jag och visade de andra vad som stod.
-Omg, then we have to meet him, I need to see his beautiful face and i mean OMB, sa Clara när hon lekte en galen Beliber, därefter låg vi alla på golvet ihop vikta för att vi skrattade så mycket.


Finaly!
Not the best dock...


Comments
Written by: Anonym

jättebra:)

2012-01-12 @ 16:57:36 -



Ditt namn:

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback